Zaregistrujte se na náš eshop a získejte za každý nákup v hodnotě nad 500 Kč uskutečněný v našem internetovém obchodě bonusové body. Při každé další objednávce je lze převést na slevový kupón nebo proměnit za dárky.

 

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách a výhodných akcích.

Košík: 0 položek
Pokladna: 0 Kč

Anketa

Jak jste se o nás dozvěděli?

Ukázat výsledky

Doporučte nás

Domníváte se, že by naše stránky mohly zajímat někoho z Vašich přátel či známých?
» Doporučte nás!

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY

1) Jsem na vašich stránkách poprvé a chci si objednat nějaké zboží. Jak mám postupovat?
2) Jak zjistím, v jakém stadiu vyřizování se má objednávka nachází?
3) Jsou ceny a akce v e-shopu a v kamenných prodejnách stejné?
4) Kdy mohu uplatnit slevový kupon na slevu 4 %?     
5) Za jak dlouho mi zboží dodáte?
6) Mohu zboží vyzvednout osobně v liberecké pobočce?
7) Jakým způsobem si vyberu požadovanou barvu produktu?
8) Přivezete mi objednané zboží zdarma až do domu?
9) Kolik zaplatím za dodání zboží až do domu?
10) Mohu si k objednanému, ale dosud nedodanému zboží přiobjednat další?
11) Jak mám postupovat, chci-li objednat zboží na SLOVENSKO?


Jsem na vašich stránkách poprvé a chci si objednat nějaké zboží. Jak mám postupovat?

Prvním potřebným krokem k nákupu je registrace. V levém sloupci na hlavní straně v sekci ZÁKAZNÍK klikněte na Registraci, vyplňte nezbytné údaje a potvrďte. Vámi zvolené uživatelské jméno a heslo si zapamatujte, budete jej potřebovat vždy, když budete chtít v našem e-shopu nakupovat. Obratem po potvrzení registrace dostanete mailem odpověď o úspěšném provedení tohoto kroku. Nyní se v sekci ZÁKAZNÍK přihlašte uživatelským jménem a heslem (vyplňovali jste v Registraci). Po úspěšném přihlášení můžete začít nakupovat. V levém menu můžete filtrovat zboží dle jeho zařazení, případně po kliknutím na ZNAČKY podle značky výrobku. Můžete rovněž zadat celý název či část názvu hledaného výrobku do Hledej zboží v levém sloupci. Po zobrazení zboží se proklikněte přes obrázek či název zboží k popisu produktu. Pokud je produkt nabízen ve více barevných kombinacích, tyto možnosti se zobrazí vedle popisu. Případnou vybranou barvu produktu označte kliknutím do pole pod výběrem, vyberte požadovaný počet kusů a klikněte na KOUPIT. V tuto chvíli je vybraný produkt vložen do košíku a můžete pokračovat v dalším nákupu. Po vybrání všech poptávaných produktů klikněte na K POKLADNĚ, vyberte ZPŮSOB PLATBY a ZPŮSOB DORUČENÍ a pokračujte K POKLADNĚ. V posledním kroku zkontrolujte Vaše kontaktní údaje a správnost vybraného zboží v košíku, případně nám napište vzkaz či poznámku k odesílané objednávce, a tuto odešlete. Obratem po odeslání objednávky dostanete mailem potvrzení o uskutečnění objednávky. O stavu objednávky budete průběžně informováni, aktuální stav můžete rovněž zjistit po přihlášení se v PŘEHLEDU OBJEDNÁVEK opět v sekci ZÁKAZNÍK. Přejeme příjemný nákup. 

Nahoru


Jak zjistím, v jakém stadiu vyřizování se má objednávka nachází?

Nově jsme zprovoznili možnost sledování aktuálního stavu Vámi učiněné objednávky, stačí se v sekci Zákazník přihlásit do systému Vaším jménem a heslem a v přehledu objednávek zjistíte, v jakém stavu se objednávka nachází a další případné informace.

Také můžete využít našich telefonních infolinek:
pro objednávky NA POSLÁNÍ: 733 774 498 (po-pá 7.30-16.30)
pro objednávky OSOBNĚ: 731 520 291 (po-pá 9.30-18.00)

Nahoru


Jsou ceny a akce v e-shopu a v kamenných prodejnách stejné?

Nemusí být, ceny a akce v e-shopu mohou být často rozdílné, pokud Vás zajímá aktuální nabídka výrobku v kamenné prodejně, zeptejte se nás mailem, nebo kontaktujte telefonem Vámi vybranou kamennou prodejnu (tento dotaz nejsme schopni zodpovědět přes infolinku e-shopu).

Nahoru


Kdy mohu uplatnit slevový kupon na slevu 4 %?     

Jak je na slevových kuponech uvedeno, slevu lze uplatnit výhradně při nákupu v našich kamenných prodejnách a při platbě v hotovosti. Slevu nelze uplatnit při objednávce přes e-shop a to ani při následném osobním vyzvednutí v prodejnách.

Nahoru


Za jak dlouho mi zboží dodáte?

Dodací doba závisí především na dostupnosti zboží. U aktuálně dostupného zboží se zpravidla zobrazuje SKLADEM, vzhledem k neustálému pohybu zboží se může stát, že některá položka se v okamžiku objednávky zobrazuje jako aktuálně dostupná, ale v okamžiku kdy dojde Vaše objednávka na řadu, může být již zboží prodáno, proto prosíme o toleranci z Vaší strany. V případě akutnosti se prosím informujte na dostupnost telefonicky na naší info lince 731 520 291 nebo mailovým dotazem. Vzhledem k vysokému počtu objednávek tyto vyřizujeme v pořadí v jakém dorazí. Jakmile objednávka dojde na řadu, zboží připravíme k expedici a následně Vás vyrozumíme mailovou zprávou o tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí či že jej odesíláme. Před osobním vyzvednutím zboží je nutno vždy vyčkat na zprávu od operátora, že je zboží připraveno k vyzvednutí!! Pokud zboží skladem není, informujeme Vás o předpokládaném termínu dodání. Obvyklá doba od odeslání objednávky po její připravenost k expedici je zpravidla 3-5 kalendářních dnů (je-li zboží skladem). Zboží dodáváme z našeho centrálního skladu v Praze, v případě odeslání Českou poštou je třeba připočítat cca 1-2 pracovní dny na dodání na Vaši adresu, v případě dodání naší firemní dopravou je třeba počítat s tím, že dodací doba je delší, protože rozvozy zboží se plánují několik dní dopředu. Naší firemní dopravou dodáváme zboží pouze po vzájemné dohodě a to především objemné a křehké balíky apod. Menší balíky (např.autosedačky, židličky apod.) zasíláme poštou nebo je můžete osobně vyzvednout v našich pobočkách. Zákazníky vyzvedávající zboží osobně v prodejně Liberec upozorňujeme, že zboží z našeho centrálního skladu zavážíme do Liberce obvykle 1x týdně, tudíž i u zboží SKLADEM je třeba počítat s dobou zpracování objednávky + doba dodání do Liberce. Pokud na objednávku spěcháte, je lepší nechat si poslat zboží Čs.poštou nebo konzultovat termín dodání do Liberce na naší infolince.

Nahoru


Mohu zboží vyzvednout osobně v liberecké pobočce?

Ano, ale zákazníky vyzvedávající zboží osobně v prodejně Liberec upozorňujeme, že zboží z našeho centrálního skladu zavážíme do Liberce obvykle 1x týdně, tudíž i u zboží SKLADEM je třeba počítat s dobou zpracování objednávky + případnou dobou dodání firemní dopravou do Liberce (není-li v Liberci skladem). Pokud na objednávku spěcháte, je lepší nechat si poslat zboží Čs.poštou nebo konzultovat termín dodání do Liberce na naší infolince 731 520 291, či se informovat o aktuální dostupnosti objednaného zboží přímo v liberecké pobočce tel.: 485 133 586, 731 733 321 .

Nahoru


Jakým způsobem si vyberu požadovanou barvu produktu?

Pokud jsou u zboží nabízeny různé barevné varianty, vyberete barvu kliknutím na kulatý puntík pod požadovanou barvou produktu. Před odesláním objednávky budete mít možnost v objednávkovém formuláři vybranou barvu zkontrolovat.

Nahoru


Přivezete mi objednané zboží zdarma až do domu?

Ano, ale pouze za určitých podmínek. Naší firemní dopravou dodáváme zboží pouze u objednávek nad 3.000Kč po vzájemné dohodě, a to především objemné, těžké a křehké balíky, které je obtížné odvézt vlastním osobním autem nebo je nelze svěřit přepravci. Menší balíky (např.autosedačky, židličky apod.) zasíláme Českou poštou nebo je můžete osobně vyzvednout v našich pobočkách. Rozvozy firemní dopravou fungují po Praze, a nyní nově Brandýse nad Labem, Čelákovicích a místech mezi těmito městy. Zboží dodáváme zdarma za první uzamykatelné dveře, dodání až do bytu je zpoplatněno paušálním poplatkem 50Kč, ke kterému se případně připočítává poplatek za vynesení každého patra ve výši 30Kč za patro. Plán rozvozu připravujeme s časovým předstihem, tudíž počítejte s tím, že dodání zboží firemní dopravou může trvat cca 7-14dní.  

Nahoru


Kolik zaplatím za dodání zboží až do domu?

Pokud částka za objednané zboží je vyšší než 3000Kč, dodáváme zboží zdarma po celé ČR. U objednávek do 3000Kč v případě osobního vyzvednutí neplatíte navíc nic, při dodání přepravcem a platbě na dobírku platíte poštovné 150Kč, při dodání přepravcem a platbě předem na účet platíte poštovné 120Kč. Balné ani žádné jiné poplatky neúčtujeme.

Nahoru


Mohu si k objednanému, ale dosud nedodanému zboží přiobjednat další?

Jistě můžete, požadujete-li ale spojit více nevyřízených objednávek dohromady, je třeba v poznámce u nové objednávky napsat číslo předchozí objednávky, ke které si přejete zboží připojit. Učiníme tak v případě, že předchozí objednávka nebyla dosud odeslána.

Nahoru


Jak mám postupovat, chci-li objednat zboží na SLOVENSKO?

Nejprve je potřeba se v našem e-shopu zaregistrovat - ve druhé nabídce vlevo, nadepsané "Zákazník" kliknete na odkaz "Registrovat". Mailem následně obdržíte automatické potvrzení registrace na Vámi udanou mailovou adresu.


POZOR-NUTNÉ: Pro zboží zasílané na Slovensko nezapomeňte vlevo nahoře v bílém poli vybrat jako měnu EURO, pro platbu ze Slovenska není možný nákup v měně Česká koruna (objednávky uskutečněné v Českých korunách nebudeme akceptovat)!  Po přihlášení si vyberete v obchodě zboží dle vaší volby.
Kliknete na "Koupit", tím se automaticky přesunete do Vašeho nákupního košíku.


Chcete-li vybírat další zboží jednoduše pomocí levé nabídky oddělení či značek můžete vybírat dále.
Jakmile přidáte do košíku poslední zboží, kliknete na "K POKLADNĚ", automaticky se přesunete k pokladně, kde zvolíte způsob platby "Převodem z účtu" a způsob doručení "Dodávka na Slovensko", kde volba pro objednávky nad 150 EUR znamená dopravu zdarma, volba pro objednávky do 150 EUR pak poplatek 9 EUR za dopravu. Zaslání na dobírku do SR není možné.


Kliknete na "Pokračovat", opět se automaticky posunete dále, na poslední stránku nákupu, kde můžete zkontrolovat správnost Vašich údajů, překontrolovat způsob platby a doručení, objednané zboží a cenu a do bílého textového obdélníku můžete případně napsat poznámku.


Nakonec jen kliknete na "Odeslat objednávku"! Obratem obdržíte automatickou odpověď o přijetí objednávky do systému, následně můžete po každém přihlášení se do systému sledovat, v jakém stadiu se objednávka nachází. O každé změně stavu objednávky budete informováni mailovou zprávou.

V žádném případě neplaťte zboží dříve, než k tomu budete vyzváni! Číslo eurového účtu u FIO banky a další podklady k platbě Vám sdělíme až bude zboží připravené k odeslání. Vedení našeho účtu u FIO banky Vám umožní rychlou platbu v Eurech a to bez nákladných bankovních poplatků za mezinárodní převod peněz (znovu opakujeme, že pro platnost Vašeho nákupu musíte mít zvolenu měnu EURO - vyberte v levém sloupci nahoře, objednávky uskutečněné v Českých korunách nebudeme akceptovat)!  Po připsání platby v měně EURO na náš účet u FIO banky budeme zboží expedovat do 2 pracovních dnů, na dodání zboží na Vaši slovenskou adresu je třeba další cca 2-3 pracovní dny, zboží přiveze na Vámi udanou adresu přepravní služba General Parcel, řidič Vás bude před dodáním zboží telefonicky kontaktovat.    

    

Nahoru


Články

Provozovatel

Novinky e-mailem

Zadejte svůj e-mail a budete informováni o novinkách.

Zadáním registrovaného e-mailu novinky odhlásíte.

© 2017 www.detskyraj.cz, s.r.o. Všechna práva vyhrazena. Internetový obchod EasyShop® 3.9 © IT STUDIO s.r.o.

TOPlist